Tyson är pappa igen!

Tyson myser


Fick ett mms för ca 1 vecka sen som jag tyvärr inte kunde öppna.
Idag försökte jag öppna det igen, och med bättre resultat! Vad skådar mitt öga om inte en liten
Siames bebis? Bläddrade ner och såg att det var ett meddelande från Ulriqaa!
Tyson har blivit pappa. Med endast ett lyckat parningsförsök (då honan kom ur löp och var rädd)(efter 4 långa veckor hos oss) lyckades han ge 2 små bebbar, men den ena ungen föddes ett dygn efter den första och kunde inte räddas då den var så svag trots stödmatning.
Men en liten bebis blev det! Ulriqaa ska återkomma med kön och färg då båda var lite osäkert.
Hon tror dock att det blir chocklad, fast hon ser ej om det blir tabby eller solid. Blir det en hona kommer hon nog att stanna kvar i katteriet!

Ska bli spännande att se vad det blir av den lille! Lägger upp bild på denne så fort jag fått tag i några =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback