Länge sen jag skrev sist!

Oj nu var det länge sen jag skrev sist *skäms* men mitt modem hemma har varit paj så jag har inte haft internet hemma tyvärr! Men nu så!

Mycket har hänt sen sist! Kommer nog ta det i korta drag!
Var på idoluttagningen, satt i 9 timmar och väntade *ojojoj* på förjuryn. Gick in och sjöng, gick inte vidare, ingen anledning heller.. Fick sen höra att de kastat många bra sångare (vilket gör att de var tvugna att sätta in sista chansen via internet). Så nu har jag ett klipp på tv4.se/idol (sök på Mariella Angnér) vi får väl hålla tummarna då..

Hmmm annars då... jo på kvällen gick jag ut med två av mina prinsessor till garbo

Frida, Sofie och jag!

image8


Annars så har jag slutat på mitt jobb. . trisst men sant, kommer nog dra igång kursverksamheten rejält och vidareutbilda mig.  Har även börjat jobba på klubben 360 , som kassa kossa ;) *ler* . Kommer jobba där ikväll!
De har 1års jubileum så det kommer nog bli mycket drag där ikväll! www.tresexti.se

Förra helgen var jag på utställning med kissebebisarna! Gick superbra, alla vann sina klasser (Ex1) och mammakatt fick sitt CAC (certifikat för champion)! Är supernöjd!
Sen i måndags flyttade lilla Madonna ut (bruntabbykattungen) och lilla luna flyttade hem till sofie (sofie ska vara delfodervärd), blåmaskade tösen. Så nu är det bara brunmaskade lilltjejen kvar och hennes bror (blåmaskad). Han är fortfarande till salu! Gärna till avel / utställningsintresserad då han är mycket lovande typmässigt!

S* Sweet Wishes Lethal Industry

Blåmaskad Siames

Till Salu!


image9

S* Sweet Wishes Serenity (Madonna, Bruntabby maskad)

image10

S* Sweet Wishes Destinys Path ( Luna, Blåmaskad)

image11

S* Sweet Wishes Born To Bounce (Brunmaskade)

image12

Hela familjen

image13

hmm mer som hänt då? Jo just det Frida bodde hos mig förra veckan, vi hade jättekul!
Var också och shoppade lite kläder :P

Här kommer kryssningskläderna (till Mondaybar Black and White Cruice)

Outfit 1

image15

image16

Outfit 2

image17

image18

Sen köpte jag en klänning:

image19

Ett par shorts:

image20

En UNDERBAR väska från DKNY

image21

och två ursöta matskålar till missarna!

image23


Igår var jag med Söta Annie och Nicke och såg en urbra film: Pirates of the caribbian 3! Rekomenderas!! Hoppas på en uppföljare sen ;)

Så det var nog allt för idag! Kanske ses vi på 360 ikväll? ;)

*kramar*




Kommentarer
Postat av: LillAnnie

du kommer vara grymmaste tjejen på båten... delad plats me jennysen dårå :) *pussipuss*

Postat av: Anonym

Vart köpte du väskan :) den var fin kostade den mkt?

2007-05-27 @ 14:53:16
Postat av: Mariella Angnér

Köpte den på Nk i Stockholm kostade 1500:- =)

2007-05-27 @ 15:29:16
URL: http://mariellaskatter.blogg.se/mariella/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback