Nya tider. . .

image7

Så nu har man följt strömmen och startat en blogg. Skall försöka vara duktig och skriva något
varje dag - men jag lovar inget *hehe* =)

Nya tider, fyllde 23 år i måndags (7:e maj), vart en lugn dag, jobbade på som vanligt sen så åkte jag hem till en killkompis (Jimmy) och vi såg på film, Tenicious D's film *ler* den var faktiskt riktigt rolig - Älskar Jack Black! 
Andra filmer jag vill se nu är självklart Pirates Of The Caribbean - Vid världens ände & Spider-Man 3!
Måste bara hitta någon filur som vill gå med mig!

Fick fina presenter av mina nära och kära tex; vårjacka, toppar, film, pengar, smink, parfym, blommor mm *blev massa glad*  Har inte fått alla presenter än dock men är jätteglad för de jag fått!

Börjar bli friskare nu också, drog självklart på mig världens förkylning (hosta, snuva, hes som f*n) nu såhär 1 vecka innan audition - Yep ska söka till Idol 2007 *skrattar* Patetiskt? Jag kan iaf sjunga *hoppas jag* hahahaha, men det säger ju alla! Har hört att det är en förjury som tar ut dem som får sjunga för den riktiga juryn, dock så verkar det som om de tar ut en blandad kompott för "bra" tv. Många jätteduktiga sångare som åkt ut innan den riktiga juryn tyvärr. Så går jag vidare i steg 1 blir jag jätteglad, Man vill ju inte stå i kö fr. kl 4 på natten för att inte ens få sjunga för dem! Men men ska göra mitt bästa *lovar* =) Kommer gå det med Nicklas (Wallmans- Nicklas) och hans lillasyster som ska provsjunga.. Ska se till att Nicklas även passar på när han ska köa med henne, han är grym,, han måste gå vidare iaf! Ja ja mer info kommer iaf efter Auditionen som är på Lördag kl. 9.00 , Stockholm.

På fredag har söt-tösan Angela bjudit med mig på en fin releasefest i Eskilstuna för en singel, Temat för festen är Gala / Bal så äntligen kommer den där fina balklänningen man köpte i 9:an till bruk igen! *Hoppas man kommer i den dock* =) Ska bli oerhört kul att umgås med sötan och självklart spännande att se vad man kan träffa för folk!

Sen blir det stress stress då jag i princip kommer byta om på bussen och sen direkt, mitt i natten ställa mig i kö till Idol. *ler*

Annars idag så har jag jobbat, sen så hem för att byta om och åka till träningen, för alla ni som läser min blogg så tränar jag Kampsportsstilen Ju-Jutsu kai! (Självförsvarsinriktat)  =) Skall Gradera till 4:e Kyu (Orange) strax så jag måste hårdträna då jag varit sjuk och missat massor. I vanliga fall har jag träning på måndagar och onsdagar, sen extraträning på lördagar. Åker enda ut till Akalla för att träna på min mysklubb Kista Ju-Jutsu kai (
www.kistajjk.se), det är det värt!
en sådan hemmatrevlig och mysig klubb får man leta länge efter!
Funderar på att börja tävla lite fighting sen, så kommer nog börja träna Sport Ju-Jutsu sen (mer tävlingsinriktat) 1-2 dagar i veckan..

Nu ska jag ge mina bebisar (kattungarna) mat sen så blir det väl till att knoppa strax. Lilla Blåpojkbebisen är fortfarande till salu! Han är så underbar och mysig, en riktig kelkatt! =) mer bilder på honom och hans syskon och föräldrar finns på www.mariellashundservice.se/sweet_wishes Intresserad? Hör av dig =)


*puss och kram på er*

Kommentarer
Postat av: Angela "angy"

YEAH you rooookk!

Postat av: Drutten

Otroligt sött ;) Ska sitta med spända ögon & kolla på idol detta år iallafall... brukar ju inte vara mitt favo prog :P
Så gooo girl GO! :P

2007-05-10 @ 01:15:44
Postat av: LillAnnie

du o jag går o ser de filmerna babe!!! ;) välkommen till blogg.se-världen:D

hejjar på dig sötnos

2007-05-11 @ 11:05:32
URL: http://lillannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback