Cry me a river. . .

image55

Min dag är förstörd. . försov mig i morse...
*gråter*

Är skitledsen just nu. När man försover sig tycker jag det är självklart att man ringer sin kollega.
Så att denne kan öppna istället. Som nästan är vid jobbet. Så att denne vet.
Sen ringer man sitt bemanningsföretag och talar om att man är sen?

Jag hade tydligen fel. . . Har fått VÄRLDENS hemskaste  (skrikande) utskällning på morgonen av tjejen på mitt bemanningsföretag...

"VAR ÄR DU? (talar vänligt om att jag är på väg till jobbet, är hemskt ledsen men att jag ringt min kollega och berättat att jag är sen, och det skulle lösa sig)...(Hon fortsätter...)DU SKA VARA PÅ JOBBET!!
(jag ber om ursäkt igen och säger att jag är på väg och ska skynda mig. Säger att jag är hemst ledsen flera ggr)

"ÄR DU DUM, DET ÄR JU OSS DU SKA RINGA!"

"DU FATTAR VÄL ATT DET ÄR OSS DU SKA RINGA?"

"DET ÄR VÄL INTE HON SOM BETALAR DIN LÖN?"

"DETTA ÄR JÄTTEALLVARLIGT"

"DET ÄR HELT OACCEPTABELT, OKEJ ATT MAN KAN FÖRSOVA SIG MEN MAN RINGER OSS FÖRST!!"

( Jag förklarade då vänligt min teori och påpekade att det inte var något dem berättat för mig (jobbar här i 3 v.).. bad så hemskt mycket om ursäkt mm. )
"DET SKA DU VETA, DET STÅR I DINA ANSTÄLLNINGSPAPPER (en stor bunt jag fick när jag började)"

"***KOMMER ATT RINGA DIG PÅ MÅNDAG, HON ÄR PÅ SEMESTER NU. SÅ HÄR KAN VI INTE HA DET, DETTA FUNGERAR INTE!
DETTA ÄR JÄTTEALLVARLIGT - DET HOPPAS JAG ATT DU FÖRSTÅR!"


är jätteledsen, jätterädd om mitt jobb.. fan.. mår skitdåligt, grät på jobbet för min kollega...efter hon ringt mig. Första gången jag försovit mig.. och allt blev så fel.... trivs verkligen med jobbet, är så rädd att jag ska förlora det..

Kommentarer
Postat av: lillannie

baby! håll ut och rita en bild av den tjejen på b-företaget och sen bränner du den :) ..*krama kärlek*

Postat av: Hanna

Ush! Det ær inte Adecco du jobbar før?? Jag har haft STORA problem med dom. Blev mobbad på senaste sællet jag var på och dom på adecco tykte att ja skulle hærda ut. suck.

ta hand om dej!

2007-11-18 @ 21:24:50
Postat av: Andreas

Stackars dig! Sånt händer, man är väl inte mer än männsklig.
Ta inte åt dig.
Kram

2007-11-21 @ 03:10:07
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: stjärna

åååw hjärtat då ;(

2007-12-18 @ 09:45:29
Postat av: Julia

åååh blev galen när jag läste inlägget, man är ju mänsklig, klart man försover sig ibland. ta inte åt dig av det hon sa. låt det bara va. det brukar va det bästa. det löser sig alltid sen :)

2008-03-22 @ 00:22:10
URL: http://juliakrischel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback