Jobbig dag!

image56

Ursch det är torsdag idag, och det känns!
*skratt* Sitter på jobbet, vill redan gå hem fast jag ser att kl bara är 14!
Fasiken 3 timmar kvar!
Direkt efter jobbet skall jag ut till Väsby och "flyttstäda" lite efter mig.
Sen blir det hem och fortsätta få ordning på lägenheten..
det går sakta men säkert framåt! ;) Blir nog jättebra i slutändan. .
Var på ikea igår och köpte lite "snyggare" förvaringslådor.. men inser att jag behöver fler.. *suck* ... sen får man ju alltid shopmani när man är där... man vill ha massa och mycket därtill... .gäller "bara" att ha råd och plats *hahaha* jag har ingetdera :P *Bläää* Kanske kan uppdatera bloggen med lite bilder från mitt rum senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Me

Här uppdateras det lika ofta som jag byter kalsonger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback