Nystart

image58

Är ganska glad idag måste jag säga!
Verkar som en vän tagit förnufta till fånga
en vän som börjar sitt nya liv
jag har fått nytt jobb - (Manpower, Addici, 24poker )(igen) med bra lön
jag har fått lägenhet, 1:a hands kontrakt,  flyttar i mars 2008
jag ska träffa en vän idag

Så denna dag kommer nog bli ganska trevlig =) längtar tills lön så jag kan köpa dem sista
detaljerna till kryssen. Sen längtar jag till imorgon då mina krysskläder kommer.
Har beställt från

www.eliteladies.se

dem har supersnygga kläder. Är lite irriterad på dem bara då de missat med att skicka min order 2 ggr nu
pga. högbelasning förvisso - men då informerar man ju kunden? Ja ja strunt samma =)

Lägger upp två egobilder på mig som min vän tog, blev ganska bra tycker jag =)


**kram* och puss till mina vänner!

image59


Kommentarer
Postat av: lillannie

lika vacker som vanligt sötnows=)

Postat av: stampale

fina bilder där :D

2008-01-04 @ 11:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback