Tiësto & Fair Erotica

image52
Mr. Dj Tiësto Him self!

Så har man varit och sett Tiësto äntligen, Fy f*n vad grym han är! =) Hade så roligt och dansade massor!
Dock fick jag otroliga magsmärtor och illamående sen - det var inte lika roligt dock.
Var så kul att äntligen få uppleva ett liveset till  världens bästa Dj:s *ryser* Måste upplevas igen så småningom.

image54
Så här glad var jag ungefär (men denna är tagen från B/W kryssen i sommras)

Igår var jag och sötaste Annie (Lillannie) på Erotikmässan - Fair Erotica.
Det var även det för mig första gången! Supertrevligt att träffa Annie igen, men saknade en viss Angy med som
var sjuk =( .

Annie och jag struttade runt drack lite cider och tittade på div. shower, kläder, leksaker mm.
Oerhört rolig miljö, trevliga människor mm.

Om jag köpte något? Mjaaa... jag  spenderade 800:-, sen är frågan på vad? Mat? Sprit? Kläder? Leksaker? Piercings? Tattus? Hårförlångningar? Peepshow?
Bara Annie och jag vet  ;-) *Moahahahaaa*

Nu sitter man på jobbet, jag och min kollega konstaterade att det kommer bli föga lugnt idag. I princip alla kontor har stängt eller stänger tidigt idag pga allahelgona. . dvs våran växel är stängd - men receptionen är öppen pga. att det KAN vara så att ngt utländkt företag ska boka konferensen eller så.. kan tillägga att 1 har ringt idag...
Så det kommer bli en lång dag med andra ord.

Ikväll efter jobbet blir det en snabbis hem, rasta vovven och byta kläder.
Sen skall jag möta upp min kära far och vi ska gå på musikal *WEEEEEE* ( JAG ÄLSKAR MUSIKALER!).
Vi ska se Starlight Express, en show på is i Globen. Ska bli sååååå kul! Längtar verkligen.
Efter det ska jag vidare till "min" kära nattklubb 360 som har premiär i deras nya lokal på Kungsgatan (Chaplins).
Jobbar inte ikväll, fick ledigt pga. musikalen, men 3 fredagar framöver ser ni mig i kassan där! =)

image53

Så ni som ska till 360 ikväll...Ses kanske där? =)

Kommentarer
Postat av: Angela

JA fy å skam att vara förkyld! :S

Postat av: Andreas

Ja, jag är nog inte riktigt frisk.
Sprid min blogg om du orkar! Jag vill jätte gärna ha flera besökare

2007-11-03 @ 16:52:34
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback