Sitter på jobbet...

.....och hoppas att tiden skall rulla på snabbare. .
Ska nämligen möta upp min bror, vi ska åka till dojon och träna.
Slutade eg. 17.15 (kl är nu 17.35) men det blir onödigt för mig att åka hem emellan.
Ponera att jag åkte hem efter jobbet med 17.27 tåget, du skulle jag var hemma vid 18, för att vända i dörren för
att komma med 18.13 tåget till sollentuna... dvs onödigt. Så jag sitter kvar i 30 minuter och möter upp brorsan sen.

Denna vecka har jag haft mycket för mig, jag har tvättat, packat, städat som en toka eftersom jag flyttar på lördag.
Har självklart även jobbat och tränat. Fullt ös med andra ord. .

Trivs jättebra med det (dem) nya jobbet hittills. Har börjat hos ett rekryteringsföretag som heter Kelly Services.
Förra veckan var jag konferencevärdinna och denna vecka satt jag i växel/ reception. Har lärt mig väldigt snabbt och det är roligt! =) Finns även en del snygga killar i huset man kan spana in *dreggell* hehe  ;-)

Ikväll efter träningen så kommer det en tjej och ska titta på den blåmaskade bebben. Men hon var ev. även intresserad av den andra brunmaskade flickan. Ska bli intressant att se vad det är för typ av tjej som kommer.
Förhoppningsvis blir dem tingade!

- Nej nu är det dags att logga ur och träna!
image50



Kommentarer
Postat av: Angela

DIN BLOGG ÄGER NU :D jag är duuuuuuuuuuuuttig å du med som bloggat ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback